کارفرمای محترم
باسلام
با عنایت به اجرایی شدن پروژه لیست هوشمند حق بیمه در سطح استان سیستان و بلوچستان از تاریخ 09/02/1403 به استحضار می رساند برخی تغییرات در فرایند ارسال لیست و پرداخت حق بیمه ایجاد خواهد شد. ضروریست کارفرمایان محترم نسبت به مشاهده فیلم آموزشی نحوه ارسال لیست و فرآیندهای مربوطه از طریق لینک زیر اقدام فرمایند. همچنین جهت رفع نواقص احتمالی ارسال لیست را به پایان ماه موکول نفرمایید.
https://www.aparat.com/v/eJVvN
همچنین فایل متنی راهنمای لیست هوشمند نیز از لینک زیر قابل دریافت می باشد.
تغییرات مربوطه به صورت خلاصه به شرح ذیل می باشد:
- انجام بخش عمده کنترلهایی که تاکنون بعد از تکمیل و ارسال فهرست حقبیمه، در شعب و در غیاب کارفرما بر روی فهرستهای دریافتی اعمال و در مواردی سبب ایجاد بدهی یا اعمال جریمه برای کارفرمایان میشد، بهصورت برخط و در زمان ثبت فهرست بر روی آن اعمال شود و بازخورد لازم برای اصلاح اشکالات و نواقص احتمالی به کارفرما داده شود.
- همه پردازشهای فهرست حق بیمه کارفرمایان بهصورت متمرکز و هوشمند و همزمان با تکمیل فهرست انجام میشود و کارفرما فرصت خواهد داشت نواقص احتمالی را پیش از ارسال آن رفع کند.
- پرداخت برخط و آسان حقبیمه
- ایجاد نشدن بستانکاریهای کاذب، جلوگیری از انباشت بدهیها و جرایم پرداخت لیست، کنترل عناوین شغلی و ریز دستمزدها، کنترل میزان رشد دستمزدها و مزایای مشمول کسر حق بیمه و جلوگیری از بروز خطا و اعتراض کارفرمایان
- ۰ نظر
- ۰۵ ارديبهشت ۰۳ ، ۱۲:۰۸
- ۱۴ نمایش